پیام مهندس اولیاء به مردم یزد

به نام حضرت دوست که هر چه داريم از اوست

اينک که به لطف الهی و به يمن حضور آگاهانه مردم غيور و فهيم شهرستان هاي يزد و صدوق، برگ زرين ديگري از کارنامه درخشان جمهوري اسلامي و مردم سالاري ديني ورق مي خورد، لازم مي دانم ابتدا به روح پرفتوح امام راحل (ره) و شهداي گرانقدر درود فرستاده و ضمن سپاس از مقام معظم رهبري که آحاد مردم را به حضور در صحنه فراخوانده اند و از همه مردم خوب يزد که در دو مرحله، متعهدانه با حضور پاي صندوق هاي راي، در تعيين سرنوشت خود مشارکت کردند، صميمانه سپاسگزاري کنم.
همچنين از همه اقشار مردم قدرشناس يزد و صدوق، کارگران، کشاورزان، ايثارگران، کارمندان، فرهنگيان، صنعتگران ، مديران، دانشگاهيان، زنان، جوانان، ورزشکاران، بازاريان و روحانيون، سپاسگزارم که با راي اعتماد خويش به اينجانب و اهداف و ديدگاه هايم، يزد برتر، ايران بهتر و خط امام (ره) را برگزيده و مسئوليت سنگين نمايندگي خود را در عرصه قانونگذاري به من سپرده اند.
بي ترديد تداوم ارتباط متقابل مردم و نماينده مجلس، مسير دستيابي به اهداف را تسهيل کرده و زمينه تصويب قوانيني مبتني بر آگاهي و نيازهاي مردم و جامعه را فراهم مي آورد.
از کليه عزيزان بزرگوار و گروه ها، تشکل ها و احزاب، به ويژه از فرزند فاضل و با تقواي امام (ره) حضرت حجت الاسلام والمسلمين دکتر سيد محمد خاتمي و برادر ارجمند جناب آقاي سيد حميد کلانتري و ساير شخصيت ها از جمله حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد رضوي و کانديداهاي محترم که با حمايت بي دريغ خود در راه انتخاب مردم روشنگري نمودند، تشکر و قدرداني مي کنم.
زحمات کليه دست اندرکاران برگزاري انتخابات اعم از ناظران و مجريان را ، به ويژه استاندار و فرماندار محترم يزد، مسئولان و اعضاي محترم شعب اخذ راي ارج مي نهم و از خداي خبير براي همگي طلب اجر دارم.
همچنين از يکايک نامزدهاي نمايندگي مجلس در حوزه انتخابيه يزد و صدوق در مراحل اول و دوم به ويژه برادر ارجمندم جناب حجت الاسلام والمسلمين صدرالساداتي که با حضور خود به انتخابات، گرمي و رونق بخشيدند، صميمانه سپاسگزاري مي نمايم.
تلاش هاي صادقانه ، مخلصانه و بي رياي دوستان و همراهان ستاد انتخاباتي ام را ارج نهاده و از خدا براي همگي پاداش نيکو مسئلت مي نمايم.
اميدوارم با همراهي و همدلي و عزم جمعي مردم بتوانيم به اتفاق، گام هاي خوب، موثر و بلندي را در پيگيري وظايف نمايندگي و توسعه ميهن اسلامي برداريم.

اللهم وفقنا لما تحب و ترضي
علي اکبر اوليا
ششم ارديبهشت 1387



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا